Elke makelaar wil met zijn website worden gevonden in Google, echter zijn er soms meerdere makelaarskantoren in hetzelfde werkgebied die hun tijd en geld hierop inzetten. Het is daarom belangrijk om te zorgen dat je tactische keuzes maakt en weet hoe je de juiste doelgroep naar je site leidt, zonder dat het teveel budget kost.
Verspil geen tijd aan onnodige handmatige taken. Met geautomatiseerde e-mailmarketing hoef jij of je binnendienst nooit meer kostbare tijd te verspillen aan saaie handmatige taken. Krachtige automatiseringstools zorgen ervoor dat herinneringen, reviewverzoeken en waardevolle informatie moeiteloos en op het juiste moment naar je klanten gaan.
Wij houden het nieuws over de woningmarkt goed in de gaten, waardoor wij altijd actuele content aanleveren. Benieuwd wat voor soort content wij maken? Klik dan snel verder. Onze Social expert Roos vertelt je er graag meer over!
Organisch gevonden worden in Google, wat houdt dat precies in? Hoe word jij gevonden in Google? Sta je al op 1 op de term makelaar + plaats? Zo niet, klik dan gerust verder.
Een slimme manier om meer bezoekers te trekken naar je website is door te starten met linkbuilding. Goede linkbuilding verhoogt de waarde van jouw makelaarswebsite en daarmee de kansen om goed te scoren in Google!
Nieuwe klanten nodig?
Wij zorgen voor meer vindbaarheid en aanvragen online, zodat jij kunt blijven makelen.
Online zichtbaarheid en vindbaar zijn wordt steeds belangrijker, zodat jij ook online een sterke marktpositie pakt.
Verbeter door ons jouw online positie.
Is jouw merk online vindbaar? Is je website wel mobile-first ontwikkeld?
Hoe verleid jij de bezoeker van jouw online kanalen tot het overgaan tot actie?
Begin liever eerder dan later
Online Marketing heeft tijd nodig om te groeien. Mensen moeten wennen aan een - voor hen - nieuw merk of nieuwe dienst.
Eztat helpt jou met het optimaal inrichten van de juiste online kanalen.
Online marketing valt of staat op basis van een online marketing strategie. Op basis hiervan voer je alle online marketingactiviteiten uit.
Zo kijken wij onder andere samen met jou naar de doelgroepen, kernboodschap, KPI’s en de in te zetten kanalen.
Naast bovenstaande online marketing diensten, is onze website de basis van dit alles.
Dit is het marketingkanaal waarop de actie van de gebruiker plaatsvindt, zoals het invullen van een formulier voor een verkoopgesprek.
Hoe zet ik mijn social media optimaal in? Hoe genereer ik ook online meer leads? Ik weet dat ik iets met SEO/SEA moet doen, maar hoe pak ik dit aan? Hoe kom ik in de hoogste zoekresultaten in Google?
©2024 eztat | Versterkt je marktpositie