Je hebt wel genoeg verkeer
Top! Je krijgt allemaal bezoekers op je pagina. Dat betekent dat je pagina goed wordt gevonden in de zoekmachines, je advertenties in Google Ads staan als een huis en je zet Social op de goede manier in. Genoeg verkeer dus. Maar waar blijft het rendement?
Maar weinig conversies
Al je bezoekers nemen weinig contact op, vullen geen formulieren in, je ziet niets van al die bezoekers terug: kortom ze converteren te weinig. Top! 'Huh, top?' Ja! Want daar valt veel winst te behalen! Want hier komt CRO om de hoek kijken.
Meer actieve klanten
Simpel gezegd is CRO een methode die ervoor zorgt dat je je bezoekers omzet naar actieve klanten. Je zorgt ervoor dat meer bezoekers een gewenste actie ondernemen, zoals een aankoopgesprek aanvragen, een formulier voor een waardebepaling invullen of je direct belt voor het plannen van een taxatie. Het verbeteren van je website om meer reactie binnen te krijgen dus.
De beste strategie
Wij zetten op onze websites de beste strategieën in die ervoor zorgen dat jouw bezoekers vaker en sneller worden omgezet in klanten. En deze kennis kunnen wij ook toepassen op jouw website. Meer weten? Neem gerust contact met ons op!
Meten = weten!
Dat doen wij dan ook continu. Onze websites maken het inzichtelijk waar wij mee bezig zijn. Waar komen de aanvragen vandaan? Doet mijn verkooppagina wel wat hij moet doen? Iedere maand vind je het terug in jouw persoonlijke cijfer overzicht. Blijft er een pagina achter? Dan gaan we uitzoeken hoe dat komt en gaan we daar actief mee aan de slag.
Neem contact op met Antsje of Robbie! Zij kunnen je direct van meer informatie voorzien of een passend voorstel doen.
©2024 eztat | Versterkt je marktpositie