Vergrijzing in de woningmarkt, bedreiging of kans?
De vergrijzing die toetreedt in Nederland heeft ook invloed op de woningmarkt. Vaak zie je een wat oudere doelgroep toch de overhand hebben op een makelaarswebsite.
Inspelen op senioren of starters?
Voor makelaars brengt deze ontwikkeling nieuwe mogelijkheden met zich mee. Hierbij kan je juist focussen op de oudere doelgroep, maar ook de jongere doelgroep.
Twee oplossingen met online marketing
Bing Ads en aanbodvideo's zijn twee mogelijkheden die jou perfect in staat stellen om optimaal op deze verandering in te spelen!
Bing Ads is de manier om de oudere doelgroep te bereiken.
Via Bing Ads worden de vertoningen gegenereerd binnen Microsoft Edge.
De belangrijkste voordelen op een rijtje:
Door gebruik te maken van aanbodvideo’s focus je juist op de jongere doelgroep, met name starters en doorstromers.
Via platformen zoals Tiktok, Instagram en Facebook is dit een doelgroep die makkelijk te bereiken is.
Voordelen van aanbodvideo's zijn:
©2024 eztat | Versterkt je marktpositie